Пропускане към основното съдържание

Ясновидецът чичо Вальо: "България ще започне да живее добре след Коледа на 2023 година!"


Ровейки се из социалните мрежи, попаднах на интересни предсказания на един ясновидец. И понеже съм „Тома Неверни“ реших да проуча по-подробно кой е, какъв е и истински ли е? Оказа се, че има доста впечатляващи отзиви за него от хора, които са го посещавали. Това ме накара да се свържа с него, колкото и трудно да се оказа това, за да му задам няколко въпроса. Представам ви интервюто с ясновидеца от Красно село – чичо Вальо и как той отговори на въпросите ми?

Разкажи ми за теб и как разбра, че имаш такава дарба?

O-о-о, това е добър въпрос! Винаги съм я имал тази дарба и винаги съм я криел от хората, защото мислех, че ще съм обект на подигравки. В моите младини времената бяха други. Можеше да пострадаш заради тази така наречена от хората „дарба“. А повярвайте ми, за мен е мъка, защото да гледаш човешките несгоди, болести, изневери, лошотия и лъжи си е мъка! За това съм и повечето време в лошо настроение! Предпочитам да работя с деца. Те никога не лъжат и винаги виждаш в очите им огромна благодарност. Всъщност моята майка Бог да я прости, също имаше този дар, но тя само лекуваше, не искаше да гледа.

Предначертано ли е бъдещето ни от самото раждане?

Категорично да! Със самото раждане на човек е изграден план на съдбата му. Както обичам да казвам: „Живота на човек е като дърво с многобройни разклонения. Всеки сам избира по кой път да тръгне - прекия или ще се лута постоянно по малките разклонения.“ И тук много зависи дали има добри орисници и има ли късмет? Би могло да има много малки отклонения от съдбата на човек чрез намеса в съдбата, но това се прави много внимателно, защото е доста опасно.

Починалите ни близки помагат ли ни?

Те са винаги около нас, когато имат възможност. Сложно е за обяснение, а и не обичам да обсъждам отвъдното. Иначе всеки човек има ангел хранител. Редки са случаите, в които човек е сам и на този човек му е много трудно. Тук е момента да ви кажа, че трябва да почитаме и уважаваме нашите починали роднини и близки. От това много ни зависи здравето, щастието и късмета, колкото и да не ви се вярва. Имам случаи, в които когато се пренесе дар и се разнесе за близките, късмета се отваря и изведнъж започваш да се чувстваш стабилен. И нещата просто ти се получават! Казах ти, сложно е за обяснение и е трудно да се повярва, но това е действителността.

Могат ли близките ни да въздействат на неща от живота ни?

Могат и има доста такива примери. Едно от въздействията са сънищата. Другото, ако нещо трябва да ти се подскаже на момента и е нещо спешно или сериозно е преживяването на така нареченото дежавю. Следващото е повдигането и от слабо до силно безпокойство в слънчевия сплит. Многобройни подсказки мога да изреждам, но дали на човекът на който се подсказва ще разбере е друг въпрос.

Само в бъдещето ли виждаш или и в миналото?

Виждам и в двете посоки еднакво, но миналото го казвам само на хора, които трябва да се убедят, че виждам или когато е нужно за лечението на човека.

Според теб кармата съществува ли?

Съществува, но това е тежка материя, с която хората и така наречените „ясновидци“ трябва много да внимават. С набъркването в тази материя човек може да пострада много лошо. Имам доста такива примери в моята работа.

Защо ти е нужна захар, за да разбереш нещо за даден човек?

Захарта и водата имат тези свойства да помнят и пренасят информация. Но да ти кажа в последните години ми се случва захарта да не е записала информация. Тогава трябва да докосна ръката на човека, за да разбера информация за болестта или бъдещето.

Можем ли да вярваме на интуицията ни?

Зависи! В някои случаи да. Но повечето от случаите, в които дадената личност е слабо образована и с малко опит, се намесва мозъка. В много от случаите той играе ролята на лъжец и заблуждаващ! И обратното - при силно образовани и с много опит хора можеш много трудно да им въздействаш за лечение.

Трябва ли да ни е страх от смъртта?

Душата на човек е безсмъртна. Умира само пъшкула, обвивката, тоест тялото. Винаги казвам, че колкото и да е труден живота, той трябва да се изживее до край. Хората, които са склонни към самоубийство, трябва да се страхуват, защото за тях трудно се намира покой.

Можеш ли да виждаш неща за себе си и свои близки хора?

За мен нищичко. Помагат ми само конкретни сънища и аз съм се научил да ги разчитам. По тях се ръководя, когато е нужно, разбира се.

При теб идват доста болни хора. Как успяваш да им помогнеш?

О-о-о-о това е доста трудно за мен. Някой път много болни хора се оправят по-бързо отколкото ставна болка. Във всички случаи изразходвам доста енергия и си причинявам огромна болка. Хората ме изморяват доста, виждаш сам колко хора ме чакат. За това и работя до ранния следобед. До скоро приемах само познати и приятели, защото няма възможност да идват много хора в апартамента, в който работя. Разбира се никога не връщам дете ако мога да помогна. Но хората не можеш да ги спреш. Мълвата се разнася много бързо.

Какво виждаш за бъдещето на България?

Винаги съм казвал, че нашия народ е богопомазан и има сили, които ни помагат и пазят. Но знам какво ме питаш и ще ти кажа - нищо старо няма да бъде приемано и няма да бъде модерно и нищо ново не трябва да бъде свързано със старото. Очакват ни и доста сериозни бедствия, от които за щастие ще сме повече уплашени отколкото пострадали. България ще започне да живее добре след Коледа на 2023 година! Но промените са необратими, каквото и да замислят шепа хора с много пари и без никакъв мозък! На всекиму ще се даде според заслуженото. И най-вече тези, които са съдили неправилно или са обвинявали лъжливо ще бъдат съдени и вкарани в миша дупка! Ще треперят от страх! Искам да знаеш, че винаги се моля за хората на тази обрулена държава за здраве, щастие и късмет. Честните, работливите и милостивите хора да не се страхуват от нищо!

Това бяха част от въпросите, които успях да задам на чичо Вальо. За съжаление беше доста ангажиран с посетители и не успях да го попитам всичко, което ме интересуваше. Обеща ми, обаче, че ще се срещнем отново, за да си поговорим още. Така че очаквайте продължение на разговора ми с него.

Коментари

Популярни публикации от този блог

Чичо Вальо предсказа: "Россия ще е държавата, която ще определя световния ред!"

След близо 9 месеца разминаване, уговорки, Ковид пандемии, протести, смяна на правителства, бомбандировки по Света и куп други премеждия, най-после успях да се добера до чичо Вальо отново, за да направя обещаното второ интевю с него. Успях да задам и доста актуални въпроси, за случващите се събития в момента. Ч ичо В альо , прочетох новото пророчество или както ти казваш „ ориентир или напътствие за политици “ и с цялото ми уважение към теб , искам да попитам : защо момчето , което поддържа и описва твоите предсказания , не ги публикува в пълния им вид , така както ти си ги изказал? В иж сега , момчето ми , хората , Н арода , обикновения човек не бива да се плашат. И ма хора , които не биха искали и най-вече не биха издържали да четат такива подробни предсказания . Т е в по-голямата си част няма да бъдат разбрани правилно , а само ще ги изплашат и объркат. А, хорицата в Б ългария и така вече са доста стреснати и живеят без всякаква жар, страст и желание за развитие
Господ бави, но не забравя!