Пропускане към основното съдържание

Чичо Вальо предсказа: "Россия ще е държавата, която ще определя световния ред!"


След близо 9 месеца разминаване, уговорки, Ковид пандемии, протести, смяна на правителства, бомбандировки по Света и куп други премеждия, най-после успях да се добера до чичо Вальо отново, за да направя обещаното второ интевю с него. Успях да задам и доста актуални въпроси, за случващите се събития в момента.

Чичо Вальо, прочетох новото пророчество или както ти казваш ориентир или напътствие за политици и с цялото ми уважение към теб, искам да попитам: защо момчето, което поддържа и описва твоите предсказания, не ги публикува в пълния им вид, така както ти си ги изказал?

Виж сега, момчето ми, хората, Народа, обикновения човек не бива да се плашат. Има хора, които не биха искали и най-вече не биха издържали да четат такива подробни предсказания. Те в по-голямата си част няма да бъдат разбрани правилно, а само ще ги изплашат и объркат. А, хорицата в България и така вече са доста стреснати и живеят без всякаква жар, страст и желание за развитие. Е-е-е-е нашите политици от близкото минало се помъчиха и може би до някъде успяха да научат народа на простота и вегетиране. Една баба му казва на това живучкане“. Като малка прекършена свещица.

Какво ти е мнението за българските политици? Често даваш съвети към тях, които винаги се оказват точни.

Аз, моето момче, въобще не исках да се пише и чува за мен, защото знам, че много малко от българските политици ще се поинтересуват от това, което съм казал. Голямата част от така наречените мастити или потомствени политици, са в политиката заради парички. Да, да... Заради паричките на обруления и вече обезверен до крайност Народ. Заради властта, заради просташкото си его. Заради психическото си състояние. Повярвай ми момко, те гледат нас - простосмъртните на Земята от въздуха, докато се реят там. Лошото е, че учат децата и внуците си и ги подготвят за този театър-филм от самото им раждане, от първата глътка въздух и това върви по ред и нe спира.

Чувал съм, че те посещават много настоящи и бивши политици. За какво те питат най-често те?

Да, добре си чул. При мен са идвали доста политици, но никой не се е интересувал от съдбата на България, а за собственото си лечение. За съжаление чуждите политици, които са идвали при мен, първо са питали за държавата си и след това за себе си. Разликата в манталитета е огромен!

В момента се провежда тежка военна операция в Украйна и сме може би на прага на Трета Световна Война. Как смяташ, че ще се развият събитията за Света от тук нататък?

Идва глобална финансова, политическа и религиозна катастрофа. Тя ще повлече множество конфликти между държавите, най-вече в Европа. Много пъти съм казвал - ще останат добрите, честните, работливите, миролюбивите и състрадателни хора. След което очаквам раждането на новите хора - хора с ново мислене, с нови идеи, с нови и необясними за нас възможности. Нашите политици направиха много голяма грешка. Грешка, която ще струва скъпо на българите. Никой от политиците, определящи развитието на България, не дойде да попита какво следва. Аз ще ви кажа какво следва. Сърбия отново ще е пред нас и пред Румъния. Отново България ще изтегли късата клечка и както се казва в един виц „Иванчо отново ще е първи клас. Но нищо, успокоява ме, че съдбата ще ни накара да се променим много бързо и ще е горе-долу добре. Даже и ще помагаме на бедстващите народи.

Какво ще кажеш за Русия? Защо Запада я обяви за агресор?

Когато говорим за Россия, трябва да сме доста внимателни. Руския народ е велик и блажен народ, няма аналог на руската душа. Сега тук може някои, които ме познават да кажат: „Ама на теб майка ти е рускиня и ти затова говориш така!“ Не, не е така! Запомни какво ще ти кажа - Россия ще е държавата, която ще определя световния ред. Там в Сибир ще е люлката на новия дух, на новата вяра, на спокойствието, на новите хора. Тази държава никога не е започвала война! Но както и да е. Обикновения българин обича Россия и това няма как да се промени.

Как ще ни промени съдбата? Какво трябва да направим, за да може най-накрая да живеем в спокойствие и хармония?

Искам да ти разкажа една случка, която е показателна за това, което казах, че българина ще се върне към селото и бита си. През 2017-та година при мен дойде едно семейство от Северозападна България. Мой приятел ги доведе и държеше да им гледам, защото не знаели какво да правят и как да постъпят. Синът им завърши висше образование и искаше да остане в София, но нямаше жилище и трябваше да продадат всичко на село, за да купят малък апартамент в София. Тогава им казах какво очаквам и ги посъветвах да не продават нищо на село. Родителите си тръгнаха от мен радостни, а момчето много обидено и ядосано. През септември 2021 година същото това момче дойде да ми благодари, за това което съм казал и че съм ги посъветвал да не продават имота на село. В момента бизнеса му е там и живеят в хармония и здраве със съпругата си и двете си момчета. Много ме радва, когато хората се вслушат в това което казвам и се чувстват здрави и щастливи.

Защо винаги се случват лоши неща на най-любимите ни и близки хора до нас?

Аз не обичам да говоря за хората, които идват при мен, но ще ти разкажа един от интересните случаи. Обадиха ми се от Англия за едно дете на 7 години, което се напишква все още. По техни думи къде ли не били ходили, какво ли не били правили... Добре, приех ги. Жената беше българка, а мъжа англичанин. И детето не знаеше български. Само влезнаха при мен и разбрах какво става. Казвам й аз: „А бе жена, ти беше ли омъжена в България? Съпруга ти разболя ли се много лошо? Легна ли на легло? Изостави ли го седмица преди да почине? Знаеш ли къде е погребан? Направи ли му поне плоча да го пази?“ /защото паметника за починалия е много важен/ „Нищо не знаеш и нищо не си направила! Хайде сега издири къде е погребан и му направи помен и паметник и ела после при мен.“ Върнаха се след 7 дни и бяха изпълнили всичко, което им бях наредил. Казах й: „Хайде сега си отивайте в Англия, бъдете щастливи и не мисли за проблема на детето.“ Звънна ми след седмица щастлива, че вече няма проблем с детето и до ден днешен тези хора поддържат връзка с мен.

Така приключи второто интервю с чичо Вальо. Разбира се, отново не остана време за всички въпроси и оставам с надеждата да се доредя отново по-скоро, за да задам и останалите. Но пък чакайки да влезна при него, се заговорих с една жена, която също чакаше за посещение. Тази жена се съгласи да ми разкаже нейната кратка история, за това как чичо Вальо е помогнал и на нея.  Позволих си за финал да я публикувам с нейно разрешение:

Преди 3 години ми откриха хидроцефалия (на 44 г.). Отидох при чичо Вальо и той ме насочи към болница „Св. Иван Рилски“. След десетдневен престой там се оказа, че стандартното лечение – поставяне на шънт не ми понася и ме изписаха без да могат нищо да направят за мен и с уговорката всяка година да проследявам развитието на заболяването с ЯМР (ядрено-магнитен резонанс). Не се отказах и започнах да ходя при чичо Вальо няколко месеца подред. На следаващата година след контролно ЯМР, докторът не можеше да повярва – имаше учудващо подобрение на състояние, което по принцип е необратимо без оперативна намеса. Попита ме дали съм се подлагала на някакво лечение. Замълчах, но той се усмихна и ми каза каквото и да съм правила да продължавам да го правя - има страхотен резултат. Благодарна съм, че въобще го има този човек да ни помага!“

Коментари

Популярни публикации от този блог

Ясновидецът чичо Вальо: "България ще започне да живее добре след Коледа на 2023 година!"

Ровейки се из социалните мрежи, попаднах на интересни предсказания на един ясновидец. И понеже съм „Тома Неверни“ реших да проуча по-подробно кой е, какъв е и истински ли е? Оказа се, че има доста впечатляващи отзиви за него от хора, които са го посещавали. Това ме накара да се свържа с него, колкото и трудно да се оказа това, за да му задам няколко въпроса. Представам ви интервюто с ясновидеца от Красно село – чичо Вальо и как той отговори на въпросите ми? Разкажи ми за теб и как разбра, че имаш такава дарба? O-о-о, това е добър въпрос! Винаги съм я имал тази дарба и винаги съм я криел от хората, защото мислех, че ще съм обект на подигравки. В моите младини времената бяха други. Можеше да пострадаш заради тази така наречена от хората „дарба“. А повярвайте ми, за мен е мъка, защото да гледаш човешките несгоди, болести, изневери, лошотия и лъжи си е мъка! За това съм и повечето време в лошо настроение! Предпочитам да работя с деца. Те никога не лъжат и винаги виждаш в очите им огромна б
Господ бави, но не забравя!